Activitatile Proiectului
-
Activitatea 0 – Atribuirea contractului pentru servicii de consultanță în management
și studii de piață
- 0.1. Intocmire lista cu potenţiali furnizori de servicii
- 0.2. Contractare furnizor selectat
- 0.3. Semnarea contractului
-
Activitatea 1 – Managementul proiectului. Monitorizare şi control
- 1.1. Constituirea Echipei
- 1.2. Monitorizare
- 1.3. Raportare
- 1.4. Control
-
Activitatea 2 – Activităţi de management procedural
- 2.1. Sprijin pentru derularea procedurilor de achiziţii publice și monitorizarea
contractelor de achiziţii
- 2.2.Asistenţă în procesul de raportare către Autoritatea de Management
- 2.3.Asistenţă în vederea asigurării controlului implementării
-
Activitatea 3 – Atribuirea contractelor achiziţie echipamente TIC şi licenţe pentru
activitatea de
cercetare-dezvoltare
- 3.1. Transmitere invitație de participare
- 3.2. Primire și evaluare oferte
- 3.3. Semnare contracte
- 3.4. Livrare și recepție echipamente
- 3.5. Achiziție licențe
-
Activitatea 4 – Atribuirea contractelor de servicii
- 4.1. Intocmire listă potențiali furnizori
- 4.2. Selectare furnizori de servicii
- 4.3. Semnare contracte de servicii
- i. contract servicii informare şi publicitate
- ii. contract servicii suport pentru inovare - servicii de cercetare de piată
- iii. contract servicii de consultantă pentru inovare - protectia drepturilor de
proprietate industriala
- iv. contract servicii suport pentru inovare - certificarea, testarea si marcarea
calitatii
- v. contract servicii audit financiar
- vi. contract servicii de consultantă pentru inovare- instruire personal
- vii. contract servicii suport pentru inovare - incercari si testari in laboratoare
de specialitate
-
Activitatea 5 – Recrutarea personalului pentru activitatea de cercetare-dezvoltare
- 5.1. Publicare anunț
- 5.2. Selectare personal
- 5.3 Semnare contracte de muncă
-
Activitatea 6 – Instruire personal în vederea derulării activităţii de cercetare-dezvoltare
- 6.1. Definirea programei de instruire
- 6.2. Desfasurare sesiuni de instruire personal
- 6.3. Evaluare cursanti
-
Activitatea 7 – Cercetare-dezvoltare patru produse informatice
-
Activitatea 8 – Testare soluţii informatice dezvoltate
-
Activitatea 9 – Studiu de piaţă pentru introducerea produselor pe piaţă
- 9.1. Incadrarea studiului și Colectarea informaţiilor
- 9.2. Analiza informaţiilor și Realizarea studiului de piață
- 9.3. Prezentare rezultate
-
Activitatea 10 – Obţinere certificat de marcă pentru produse
-
Activitatea 11 – Implementare sistem de management al calității
- 11.1. Analiza sistemului curent, evaluare preliminară
- 11.2 Implementare sistem managementul calității
- 11.3. Evaluare rezultate și certificare
-
Activitatea 12 – Informare şi publicitate
- 12.1. Emitere Comunicate de presă în ziar local la demararea şi finalizarea proiectului
- 12.2. Editare Pliante, broşuri
- 12.3. Editare Etichete pentru echipamentele achiziţionate
- 12.4. Realizare și plasare Bannere web
- 12.5. Realizare site proiect
- 12.6. Producție și plasare Panou la locaţia de implementare
-
Activitatea 13 – Informarea Beneficiarului
- 13.1. Selectarea surselor de informare
- 13.2. Achiziția materialelor de informare și contractare abonamente
-
Activitatea 14 – Auditul financiar al proiectului
- 14.1. Efectuarea unui audit intermediar
- 14.2. Efectuarea auditului final
Mai multe despre activitati
↓
|
|
|
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe operaţionale cofinanţate de
Uniunea Europeană vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a
Uniunii Europene sau a Guvernului României
|
|
|
|