EU Logo WhiteSpace RO Logo WhiteSpace Mecanism Finantare Logo

Activitatile Proiectului





  • Activitatea 0 – Atribuirea contractului pentru servicii de consultanță în management și studii de piață


    • 0.1. Intocmire lista cu potenţiali furnizori de servicii
    • 0.2. Contractare furnizor selectat
    • 0.3. Semnarea contractului

  • Activitatea 1 – Managementul proiectului. Monitorizare şi control


    • 1.1. Constituirea Echipei
    • 1.2. Monitorizare
    • 1.3. Raportare
    • 1.4. Control

  • Activitatea 2 – Activităţi de management procedural


    • 2.1. Sprijin pentru derularea procedurilor de achiziţii publice și monitorizarea contractelor de achiziţii
    • 2.2.Asistenţă în procesul de raportare către Autoritatea de Management
    • 2.3.Asistenţă în vederea asigurării controlului implementării

  • Activitatea 3 – Atribuirea contractelor achiziţie echipamente TIC şi licenţe pentru activitatea de

    cercetare-dezvoltare


    • 3.1. Transmitere invitație de participare
    • 3.2. Primire și evaluare oferte
    • 3.3. Semnare contracte
    • 3.4. Livrare și recepție echipamente
    • 3.5. Achiziție licențe

  • Activitatea 4 – Atribuirea contractelor de servicii


    • 4.1. Intocmire listă potențiali furnizori
    • 4.2. Selectare furnizori de servicii
    • 4.3. Semnare contracte de servicii
      • i. contract servicii informare şi publicitate
      • ii. contract servicii suport pentru inovare - servicii de cercetare de piată
      • iii. contract servicii de consultantă pentru inovare - protectia drepturilor de proprietate industriala
      • iv. contract servicii suport pentru inovare - certificarea, testarea si marcarea calitatii
      • v. contract servicii audit financiar
      • vi. contract servicii de consultantă pentru inovare- instruire personal
      • vii. contract servicii suport pentru inovare - incercari si testari in laboratoare de specialitate

  • Activitatea 5 – Recrutarea personalului pentru activitatea de cercetare-dezvoltare


    • 5.1. Publicare anunț
    • 5.2. Selectare personal
    • 5.3 Semnare contracte de muncă

  • Activitatea 6 – Instruire personal în vederea derulării activităţii de cercetare-dezvoltare


    • 6.1. Definirea programei de instruire
    • 6.2. Desfasurare sesiuni de instruire personal
    • 6.3. Evaluare cursanti

  • Activitatea 7 – Cercetare-dezvoltare patru produse informatice


  • Activitatea 8 – Testare soluţii informatice dezvoltate


  • Activitatea 9 – Studiu de piaţă pentru introducerea produselor pe piaţă


    • 9.1. Incadrarea studiului și Colectarea informaţiilor
    • 9.2. Analiza informaţiilor și Realizarea studiului de piață
    • 9.3. Prezentare rezultate

  • Activitatea 10 – Obţinere certificat de marcă pentru produse


  • Activitatea 11 – Implementare sistem de management al calității


    • 11.1. Analiza sistemului curent, evaluare preliminară
    • 11.2 Implementare sistem managementul calității
    • 11.3. Evaluare rezultate și certificare

  • Activitatea 12 – Informare şi publicitate


    • 12.1. Emitere Comunicate de presă în ziar local la demararea şi finalizarea proiectului
    • 12.2. Editare Pliante, broşuri
    • 12.3. Editare Etichete pentru echipamentele achiziţionate
    • 12.4. Realizare și plasare Bannere web
    • 12.5. Realizare site proiect
    • 12.6. Producție și plasare Panou la locaţia de implementare

  • Activitatea 13 – Informarea Beneficiarului


    • 13.1. Selectarea surselor de informare
    • 13.2. Achiziția materialelor de informare și contractare abonamente

  • Activitatea 14 – Auditul financiar al proiectului


    • 14.1. Efectuarea unui audit intermediar
    • 14.2. Efectuarea auditului final


Mai multe despre activitati
  ↓

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe operaţionale cofinanţate de Uniunea Europeană vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro



Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

© Net-IQ.ro, 2011.